Reklama cyklistické značky Isadore během Tour de France bavila po celém světě

Letošní ročník cyklistického závodu Tour de France provázela televizní reklama značky Isadore Apparel, cyklooblečení bratrů Velitsových. Televizní spot mohli mohou sledovat diváci kanálu Eurosport až v 53 zemích světa. Kromě televize a internetu kampaň využila také tisk a oblíbenou cyklistickou aplikaci Strava (viz trasa Isadore Not This Century Challenge).

Televizní spot se stal součástí kampaně Cycling Struggle, inspirované reálnými zkušenostmi cyklistů. V duchu jejího claimu Road is the way of life (Cesta je způsob života) odkrývá zábavnou formou úskalí života na cestách, se kterými se cyklisté občas potýkají. Isadore v marketingu už dlouhodobě staví na přirozenosti a dokonalém poznání produktu – díky osobní zkušenosti zakladatelů s profesionální cyklistikou má do detailu zmapovanou cílovou skupinu.

„Měli jsme před sebou náročný úkol, protože odlišit se od konkurence není v našem segmentu jednoduché. Už nás unavovalo sledovat ‚líbivé‘ spoty s cyklisty sportujícími v krásné přírodě a se silným zaměřením na produkt. Rozhodli jsme se proto jít vlastní cestou. Náš spot je o skutečném životě – chtěli jsme udělat něco, s čím se každý cyklista okamžitě identifikuje a čím se zároveň pobaví. Myslím, že se spot podařil, a reakce lidí to jen potvrzují,“ vysvětluje Peter Velits, jeden ze zakladatelů Isadore Apparel. Spontánní zájem lidí o značku okamžitě vzrostl. Počet vyhledávání názvu značky na Googlu narostl od začátku kampaně až o 700 %, takže už dohání své globální konkurenty.

Spontánní zájem lidí o značku okamžitě vzrostl. Počet vyhledávání názvu značky na Googlu narostl od začátku kampaně až o 700 %, takže už dohání své globální konkurenty. Počet fanoušků na Facebooku či Instagramu rostl v řádu stovek v reálném čase po odvysílání každého televizního spotu. Popularita kampaně se projevila i na obchodních výsledcích - prodeje prémiového cyklooblečení rostou. Firma předpokládá, že aktivita zaměřená na budování slovenské značky v zahraničí přinese svoje obchodní výsledky v dlouhodobějším horizontu.

„Chtěli jsme naplno využít příležitost, která se nám naskytla,“ odkazuje Peter Velits na rekordní sledovanost Tour de France. „Příčinou je absence mnohých závodů, které byly kvůli pandemii zrušeny. Omezená je i osobní účast fanoušků, kteří necestovali za tour a tak jednotlivé etapy sledují v televizi.“

Isadore Apparel: Cycling Struggles

Isadore Apparel: Cycling Struggles

Isadore Apparel: Cycling Struggles

Isadore Apparel: Cycling Struggles

Isadore Apparel: Cycling Struggles

Isadore Apparel: Cycling Struggles

Ze spotu značky Isadore Apparel

Ze spotu značky Isadore Apparel

Ze spotu značky Isadore Apparel

Ze spotu značky Isadore Apparel